En söndag full med måsten

Idag har jag en hel del att stå i.
Först och främst måste jag plocka ner alla mina hyllor i vardagsrummet och bära upp dem på vinden, snickaren som ska bygga mina nya garderober kommer nämligen imorgon. Jag måste även bege mig ut till Upsala färg för att beställa inredning till garderoben, måste göras idag!
Schemat som jag har hållt på med i en evighet måste jag jobba klart med idag, eftersom jag inte hade tid att lägga på det igår. Siktar på att få klart det till 90% idag, så kan jag göra småjusteringar imorgon på jobbet.
Städa behövs göras här hemma, och såna där småsaker som att gå med returpapper, glas mm. Hatar det! Går åt för mycket tid på saker jag inte får ut något av, men det är väl bara att göra det antar jag..
Måste också se till att hämta min cykel som stått felparkerad på stan i typ en månad (jag hoppas att den står kvar, det gjorde den i måndags iallafall...).

Jahapp, det var min lediga dag det.. Kanske är bäst att sätta lite fart? Frågan är om det inte är bäst att slänga i sig lite frukost och åka väg bort till Boländerna för att fixa garderobsinredningen först!? Det är ju enda tiden jag behöver passa idag..


Ungefär såhär känner jag mig idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0