Helgen hägrar

Ledig dag idag. Startade med en skön sovmorgon, lite lek med katten och sen bar det av till gymmet. Körde riktigt hårt där idag, så imorgon kan jag väl knappt röra mig.. Aja, lite smärta har ju ingen dött av, eller?!

Två arbetsdagar kvar denna vecka. Skönt. Har en del planer för helgen.

Fredagen ska rymma både jobb, gymtid, lite vin hos Mia, lite mer vin hos Sara och sen en sväng på Birger. Ser fram emot detta, synd bara att jag inte har en susning om vad jag ska ha på mig. Men det löser sig väl, har ju faktiskt en hel del att välja på, om jag ska vara ärlig.. :)

Lördagen blir väldigt lugn. Har tänkt att städa igenom mina garderober (IGEN) för att se vad jag kan slänga upp på tradera. Känner att det vore fint med ett litet tillskott, så att jag kan göra lite nya investeringar.. För det är jag värd! :) Eller vadå, jag kanske ska ta och köra igång med det nu. Inte bra att skjuta upp saker..

Ikväll kommer Karolin hit och snackar lite skit och äter lite mat. Kommer bli mysigt. Känner jag henne rätt så har hon nog en hel del att berätta, det brukar vara så.. :)

Kanske borde plocka iordning lite här hemma innan hon dyker upp, för som det ser ut nu vill jag inte visa upp för någon..

Hörs då!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0