Jag har gett effektiviteten ett ansikte ikväll

Dagen har varit lång. Riktigt lång. Med en hel del tankar. Från tidig(?) morgon till sen kväll.
Jag har gjort allt för att ha haft fullt upp, men trots det så har tankarna legat och gnagt hela dagen.
Låt mig vara för en stund!

Det enda positiva med detta är att jag har varit otroligt effektiv.
Kom hem från jobbet vid 20:40, sen dess har jag hunnit med att städa badrummet, diska typ allt porslin jag äger, sorterat upp all tvätt från i lördags, plockat undan allt stök som var överallt och hittat en blus jag inte ens visste om att jag köpt (varningsklockorna börjar ringa!!). Allt detta på 1.5 timme.
Effektivitet var det ja!:)

Nu när jag satt ner rumpan en sekund så kommer tröttheten på en gång, lika bra att tvätta bort ansiktet och krypa ner i sängen. Imorgon är en annan dag, och då väntar en härlig kväll med Sabina, Sara och Oskar.
Kan bli succé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0