(K)attans vad söt man får vara

Bäst att gå och lägga sig nu känns det som. Ögonen börjar bli rejält grusiga. Ska bli så skönt att få krypa ner i sängen och få lite skönhetssömn och framförallt lite energi till morgondagen.
Jag siktar på att det är mycket folk i rörelse imorgon. Jag känner för att kränga iväg en hel massa snygga outfits heeeela dagen!
Så gott folk, kom och köp vetja! ;)

Var och hälsade på hos lillebror idag. Sån himla liten mysig krabat han har där hemma. Till och med jag som inte är det största fanet av katter föll som en fura för henne.


Så otroligt liten och söt.. Jag hoppas på att få finbesök av henne i helgen.. ;)

Sov så gott allihopa, så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0