Lördagens storslagna planer

En riktigt skön och ledig dag idag. Men fick såklart lov att studsa upp tidigt då jag hade tvättid kl 8. Efter att jag matat maskinerna med all tvätt jag hade så kröp jag ner i sängen igen, och somnade om. Så underbart att man kan få göra så någon dag i veckan. För det är jag värd.

Idag har jag stora planer, jag ska gå igenom ALLA mina kläder och rensa ur det jag absolut inte använder och slänga upp det som går att sälja på tradera. Så håll utkik där idag, det kan ju hända att det kommer upp något som just du behöver.. ;)

Kanske bäst att säta lite fart så jag hinner med detta. Borde försöka hinna med att piffa till håret lite idag också, jag undrar om jag har saker hemma till det? Hoppas, hoppas, hoppas... För det ser förjävligt ut.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0