Nytt ordspråk

 Okej, nu det är inte min dag idag! Vaknade upp med årets huvudvärk nyss, men jag får väl skylla mig själv. Vem klarar av 4:25 timmars sömn och sen är pigg av det?! Det är väl som man säger:"Är huvudet dumt får kroppen lida", nog för att hos mig hade det passat bättre med:"Är kroppen dum får huvudet lida". Usch och fy! Pallar knappt att ha ögonen öppna för att det spränger så otroligt..


Och som om huvudvärken inte vore nog, så har jag såklart ingenting att ha på mig idag. Hur kan det vara möjligt!? Jag har ju så sjukt mycket kläder, men absolut ingenting att slänga på mig..

Aja, jag lär väl få studsa bort till garderoben och rota igenom den en snabbis och se vad som erbjuds.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0