Värsta grymma killen

Vi var ju som ni säkert vet vid det här laget och träffade Oskar igår. Riktigt bra!
Han överträffade alla mina förväntningar. Vilken kille...


Vadå första parkett...? :)







Ber om ursäkt för att bilderna inte direkt är av högsta kvalité, men vad gör det. Jag vet ju hur det såg ut på riktigt.. ;)

Haft en lång men rolig dag idag, märktes att det var lön. Folket är tillbaka på Gränby C, otroligt skönt kan jag lova. Alltid skoj när man får ha lång kö och jobba på i högt tempo. Det gillas!

Fredag imorgon, vilket betyder Idol med Karolin (hoppas starkt på Angelica också!). Riktigt mysig tradition vi har skapat där. Sen blir det jobb på lördag. Kan inte bli annat än bra när det är löningslördag och allt. Ser fram emot det.

Nu kallar sängen, så att jag orkar med den efterlängtade morgondagen!

Tänker på dig hela tiden, finns alltid här för dig.. <3


Kommentarer
Postat av: Maja

avis!

2010-11-26 @ 13:16:03
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0