Åter igen..

Okej, ska jag ta mitt förnuft till fånga och skriva i denna bloggen elelr ska jag ge upp detta?! Jag har ju en trogen skara som är in här varenda dag och kikar runt. Känns som att ni förtjänar mer än att bara se samma gamla inlägg hela tiden.

Den senaste tiden har jag inte haft tillgång till datorn, eftersom jag har ett sånt upptaget liv.. ;)

Förra veckan spenderades på Gran Canaria med lilla mamsen, har tyvärr inga bilder därifrån, men kan lägga upp några på det underbara hotellet vi bodde på..

Sunprime Atlantic View Suites & Spa

Ena poolen på området



En annan av de tre poolerna

Summasummarum så var resan kanon. Känner mig ordentligt utvilad och full med ny energi inför all julförsäljning, som snart borde ta lite fart.. :) Tre dagar kvar att njuta av ledighet, men jag måste erkänna att jag är rastlös och längtar tillbaka till jobbet. Tänk att man kan ha sån tur att få känna så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0