Fullt upp senaste dagarna..

De senaste dagarna har det varit full fart i mitt liv.
I veckan blev det klart med en hel del förändringar på jobbet och jag tror att det kommer att blir riktigt bra..
Under helgen har det varit Modehelg uppe på Gränby Centrum så jag var in och jobbade i lördags. Hallå, vad mycket folk det var och vad stökiga de var. Men det är så sjukt skoj att jobba såna dagar! Tiden bara rusar fram. Riktigt skoj!
Efter jobbet stressade jag hem och vilade lite innan jag och Sabina skulle bort till Karolin på inflyttningsfest. En massa brudar var där och det var trevligt. Dock följde jag inte med tjejerna ut, var helt slut så jag beslöt mig för att gå hem och sova istället, vilket jag verkligen behövde!

Idag har jag efter att jag spenderade lång tid i sängen varit ut och promenerat med Karolin och sen suttit här framför min kära dator och jobbat med scheman. Inte allt för skoj, men det är sånt som ska göras och det blir inte bättre någonstanns av att skjuta på det..

Nu väntar jag på att kkära lillebror ska vakna och höra av sig så vi kan käka lite middag. Mysigt att spendera lite tid med honom. Men innan han dyker upp ska jag nog slå på stort och plcka ihop här hemma och göra något som är välbehövligt - rensa ur kylen... :(



Riktigt fräscht det ser ut med bara en massa frukt i kylskåpet...
Så vill jag också ha det.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0