Lika bra att lämna in för idag...

Mår inget vidare ikväll. Lika bra att krypa till sängs och hoppas på att jag är lite piggare imorgon. Dagen har varit bra, har hunnit med en del. Dock inte så mycket som jag hade hoppats på. Ny dag imorgon, vilket betyder nya utmaningar. Jag startar med att åka till Gävle över förmiddagen, tillbaka i stan vid lunchtid..

Tack och godnatt!





P.S Imorgon kommer mina favoritpinglor hem från sin långa trip i Thailand. Som ni är efterlängtade!! :)


Ni är helt underbara!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är du som är underbar! :)

2010-10-31 @ 10:21:04
Postat av: Maja

Du får ragga en hund i grannskapet, någon måste ju ha en liten hårboll att låna ut:)

2010-11-02 @ 09:17:04
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Maja

sorry.. jag ringer morfar och säger åt honom att åka till dig genast:) gick det bra att jobba?

2010-11-03 @ 18:09:42
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0