Onsdag 26/10 2010

Det kan inte vara möjligt att en sån liten tjej kan ha en sån röst.. Hon är ju för tusan bara tio år gammal!

Det  är helt otroligt...

Idag har jag hunnit med att bädda rent, tvåttat fyra maskiner, promenerat med Sara och Izzy. Nu sitter jag och väntar på att hoppa in i duschen. Ska bara kika klart på ett tv-program. Ikväll blir det middag med Sabina, jag undrar vart vi ska gå. Vet inte riktigt vad jag är sugen på... Men hon kanske har något bra förslag!?

Imorgon är det sista dagen på semestern, sen är det bara direkt tillbaka till verkligheten. Ska bli skönt att få lite rutiner igen. Som det är nu så bara degar jag igenom dagarna, och det är inte okej! :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

cool video väldigt färgglad sådan hoppas du har en bra dag ? kram

2010-10-26 @ 13:34:41
URL: http://risusgenerofortuna.blogg.se/
Postat av: Maja

Ska göra mitt bästa för att inte shoppa ihjäl mig, loooovar:)

2010-10-26 @ 17:36:26
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0