Semester

Har varit ute på en promenad med Sara och Izzy nyss. Riktigt skönt var de att traska runt i solskenet och inandas den klara höstluften. Vid såna här fina dagar gillar jag verkligen hösten..

Ska ta och städa av här hemma nu, eftersom jag får besök av lillebror ikväll och annat besök imorgonbitti. Vill ju inte att det ska synas så väl att jag inte är ett proffs på att städa. Ibland måste man ju bjuda till lite.. ;)
Sen lär jag kila bort till Kvarnen och handla mmiddagsmat, lillebror kommer ju och äter med mig ikväll så då ska vi ju såklart ha något gott.. :)

Nej, kanske ska ta tag i den här dagen då, klockan är ju trots allt snart 16 och jag sitter fortfarande i mjukiskläder. Inte okej, trots att jag har semester...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0