Sömn, sömn, sömn

Så himla skön dag idag. Sovit till och från hela dagen. Vet inte när det hände senast. Men som jag var värd det!
Det är nog tur att det bara är två dagar kvar att jobba och sen semester, med tanke på hur trött jag är hela tiden.
Igår efter jobbet åkte jag, Karolin och Angelica och kikade på innebandy. Riktigt skoj faktiskt, jag som inte har varit på innebandy sen jag gick på gymnasiet. Efter innebandy tog jag och Karolin ett glas vin och sen var det kvällen. Skönt med en lugn fredagkväll efter en hektisk vecka.

Strax kommer Johanna hit på lite middag. Ja, ni läste rätt! Jag ska laga middag. Dock blir det inget avancerat, jag tänkte slå till med Lövbiff, pommes och bea. Är så sjukt sugen på det.

Fan, om en vecka ligger jag i solen och bara njuter av lite ledighet.. För det är jag värd! :)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Som du är värd det!!! njut av ledigheten!!!! Önskar jag oxå va me... Kram

2010-10-09 @ 22:22:50
Postat av: Annika

vart aker ni gumman.. jag saknar dig!

2010-10-12 @ 05:39:08
URL: http://kanalltsjalv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0