Det vänder..

Vaknade nyss upp och mår betydligt bättre än vad jag har gjort de senaste dagarna. Skönt att det börjar vända. Jag har varken tid eller lust att vara sjuk. Det är helt enkelt inte min grej.

Ska snart iväg och käka lunch med Johanna innan jag börjar jobba. Vi har en massa att prata om, och vad passar då bättre än en god lunch på wookhaket?

Tänkte att jag skulle hinna med att dammsuga av lägenheten också innan jag hoppas upp på cykeln och börjar trampa upp för den långa lutningen till jobbet.

En rolig sak att se fram emot. Mamma och jag sticker utomlands i slutet av oktober, om allt går som det ska. Måste ju snacka lite med chefen först.. Det kan ju vara en bra idé.. :)

Nu blir det usik på hög volym för att motivera mig till lite städ. Hoppas att det funkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0