Hemlängtan

Nu längtar jag hem, hem till lilla Mora. Brukar alltid få hemlängtan dagen innan jag ska åka hem.
Skön känsla.
Det bästa är att denna gången får jag hela tre dagar att spendera hemma.
Tre dagar med en massa planer (som, om jag känner mig själv inte kommer att bli av...).
Har tänkt att ta en massa promenader med Jenny, shoppa med mamma, fika med mormor, mysa med Alma och Noel, äta pappas goda mat, dricka vin, hälsa på Sara och Hugo och en rejäl utgång.
Hmm... Vill verkligen hinna med allt detta. Men hur?!
Jag vill ju inte stressa igenom allt heller...


Precis utanför mamma och pappa


Kommentarer
Postat av: Maja

Kommer nog att bli en grym helg:)

2010-09-09 @ 18:50:13
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Annika

ååå ska du åka hem!! är avis på dig

2010-09-09 @ 19:26:11
URL: http://kanalltsjalv.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vi LÄNGTAR oxå!!!!! Kramkram

2010-09-09 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0