Hemma hos mamma och pappa..

God morgon!

Precis ätit frukost med sällskap av mamma och pappa. Trevlig morgon! Dock har jag inte sovit sådär jättebra i natt i mitt gamla flickrum (som jag för övrigt inte sovit i på mer än 5 år). Har ont i hela ryggen och vaknade var femte minut, kan det ha att göra med att man inte riktigt känner sig ensam i rummen här hemma...?

Ska strax hoppa in i duschen och sätta lite fart. Mycket står på schemat idag. En snabb sväng på stan med mamma och sen bär det av till Borlänge för lite shopping med Martin. Till kvällen vet jag inte vad som händer än... Förslag någon?!

Nu kallar duschen på mig, bäst att hoppa in i den och vakna lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0