Kort resumé

Lyckades med att bli av med min mobiltelefon igår (igen!!).. Tack och lov så har jag ju beställt en ny som strax borde dyka upp. Jag önskar att den vill dyka upp imorgon så är alla bekymmer ur världen.. :)

Helgen har (förutom telefonbekymret) varit riktigt bra. Lyckad utgång igår. Känns idag. Somnade inte förrän vid 6-tiden imorse, och vaknade fyra timmar senare. Annika sprang runt här hemma och städade, medans jag låg i sängen och kollade på. Sen blev det kebabtallrik och sen var det tyvärr dags för Anki-panki att hoppa på tåget hemmåt igen. Så sjukt trist! Saknar dig gumman....

Nu ska jag fixa ihop lite mat och sen sätta mig och jobba med scheman. Vilket underbart söndagsnöje va!?

Kommentarer
Postat av: Annika

Saknar dig med!! Men vi ses snart igen..

2010-09-26 @ 23:02:19
URL: http://Kanalltsjalv.blogspot.com
Postat av: Isabel

Nu ljuger du gumman... Det är ju jättelångt tills vi ses igen!! :(

2010-09-27 @ 20:37:13
URL: http://isabeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0