Mätt och belåten

Ligger mätt och nöjd på soffan och kikar på Boris, Morgan och gänget i Ullared. Tänk att ett sånt tragiskt program kan vara så pass underhållande...?! Ska snart kila ner i källaren och se om jag kan lyckas med att få en tvättid denna vecka. Var sjukt längesen känns det som. Jag börjar få slut på strumpor, och då är det verkligen längesen.. Finns nog ingen som har så mycket strumpor som jag. Jag förstår inte att jag kan vara så road av att köpa nya strumpor, tråkigare finns ju egentligen inte! :)


OBS det är inte mina strumpor på bilden, jag har mycket finare och mer än detta..

Ser fram emot morgondagen. Sovmorgon, sen ska jag hem till bästa Sabina och käka lite mat och snacka skit.. Kanske se om vi kan göra verklighet av våra nyårsplaner som dök upp i lördags..
Mer än så säger jag inte än... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0