Monday morning...

God morgon!
Ännu en dag ledig, riktigt skönt har det varit med de här tre lediga dagarna.. Välbehövligt!

I fredags gjorde jag ingenting, åt middag med mamma och pappa och bara tog det lugnt och gjorde en tidig kväll.
Lördagen var någon stressigare. En snabb sväng med mamma på stan, iväg till Borlänge med Martin. Middag med brudarna på Strand och sen satt jag hemma hos Jenny en sväng innan det var dags att göra kväll, vid ca 2 tiden. Stugan skippades, men det var nog lika bra. Det brukar ju vara samma varje gång ändå så.. :)
Igår åkte jag ut till småkidsen på Sold. Shit vilket välkomnande jag fick, de var helt hysteriska de små liven. Underbart! Så mycket kärlek i så små människor! <3

Nu ska jag strax sätta lite fart, kan dock inte bestämma mig om jag ska bege mig ut på en promenad eller om jag ska ställa mig på löpbandet/crosstrainern.... (Dagens i-lands problem, jag vet!!). I och för sig ska jag ju ut på promenad med Jenny vid 17:30 ikväll så jag kanske ska hålla mig inne och röra på mig istället..?
Sen väntar lunch med mamma och syster yster. Trevligt! Men innan allt detta måste jag sätta mig och jobba lite. Man är aldrig ledig, trots att man är ledig.

Men först ska jag njuta lite av denna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0