Tänkare.. Jag?!

Jag har kommit in i en "tänkarperiod".. Antar att man behöver det ibland. Men hur länge?! Jag är inte den som tänker, jag har alltid bara gått på känsla. Aldrig legat hemma och bara tänkt. Det är inte jag!
Men den senaste tiden har jag tänkt mer än mycket. Det kan ju vara så att alla omkring mig har så mycket i sina liv att jag kommer in i deras banor och bara hakar på...?
Jag gillar inte det här med att tänka för mycket. Jag vill att saker ska ske spontant.

Det är nog bäst att jag tar och tvättar bort sminket och kryper ner i sängen. Jag behöver en lång natts sömn. Det är ett som är säkert!

Tack för promenaden/ventilation av mitt liv idag Lene... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0