Tidig söndagmorgon..

Pigg och utsövd vaknade jag för 30 minuter sen. Skönt när man känner sig så, det är inte allt för ofta tyvärr.
Sitter och väntar på att lillebror ska bli klar på jobbet och dyka upp för lite frukost. Amerikanska pannkakor står på menyn.. Jag undrar bara hur länge han ska behöva jobba?! Jag börjar ju bli hungrig.. ;)
Ska ut på en rejäl promenad sen har jag tänkt, innan jag tar itu med lite plock här hemma. Konstigt att det alltid finns en massa att pyssla med. Man blir aldrig klar.
På eftermiddagen dyker mamma upp, ska bli mysigt. Det känns som att vi umgås på ett helt annat sätt här än när jag är hemma.. Dock är hon bara här en natt. Ikväll blir det middag med mamma, Joel och Helene. Mysigt! Trist bara att pappa är kvar hemma i Mora..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0