Tisdag 21 septemmber 2010

Idag har jag sovmorgon... Riktigt skönt. Jag hade egentligen tänkt pallra mig upp kl 6 för att ta mig iväg på spinning, men jag var så sjukt trött när klockan ringde att jag unnade mig att sova lite extra.
Jag kände att jag hade rätt till det med tanke på att jag var ute och gick med Helene och Joel i två timmar igår, och det känns idag kan jag lova.. Mina benhinnor är inte vad de borde just nu, men det är bara att smörja på lite salva, sen blir det bra! :)

Jag lär plocka ihop lite här hemma nu, Mickan kommer och ska sova här i natt och det vore ju skoj om det inte är saker överallt här hemma....

Pappa dyker sen upp på torsdag och sen på fredag kommer ANNIKA!!!
Fy vad skoj det ska bli att träffa min lilla prinsessa... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0