Torsdagmorgon

Idag är jag trött. Har sovit så dåligt i natt. Vaknade minst en gång i timmen, hela natten. Fy fan! Det borde vara oej att vara hemma från jobbet då.. :) Nejdå, jag vet ju att så fort jag kommit dit så går det sjukt bra. Får en massa energi. Det känns lite småjobbgit nu bara..
Ingenting har jag att ha på mig heller. Måste åka bort till farfar efter jobbet och köra en maskin. Det är ju knappt så att jaghar rena underkläder ens, och då är det illa med tanke på att jag har sjukt mycket.

Usch, nu borde jag verkligen sätta fart. Ska ju på möte kl 8:30.. Det betyder att jag senast måste åka hemmifrån om 45 minuter, och jag ser ut som skit idag så det kommer nog ta tid att fixa iordning mig. Hur ska jag hinna med detta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0