Tröttmössa

Trött, tröttare, Isabel..
Har varit otroligt trött heeeela dagen.
Började ju med att ligga kvar i sängen lite för länge, vilket resulterade i att jag fick tokstressa till jobbet. Var helt slut när jag väl var framme och skulle kila in på möte med hela centrummet.
Försökt börja jobba med schemat, vilken inte går alls. Kommer inte fram till något bra. Jag lär nog sitta och jobba med det hela dagen imorgon. Lycka till säger jag bara!
Efter jobbet åkte jag hem till farfar för att tvätta. Lillebror och Lene dök också upp och hade med sig fika.
Efter farfar drog vi och käkade thaibuffé. Smarrigt värre, synd att jag itne var sådär jättehungrig, men mätt var jag när jag hoppade på cykeln och trampade hem igen.

NU ligger jag här på soffan och har ångest över att jag inte har plockat ihop här hemma idag heller. Imorgon MÅSTE jag minsann städa här hemma efter jobbet. Det är ett som är säkert!

God natt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0