Effektiv onsdag

Hemma efter en givande dag på jobbet. Har hunnit med en hel del som skulle göras. Så skönt när man kan beta av saker på "To do listan"..
Nu ska jag ta och plocka ihop lite här hemma och sen mysa ner mig i soffan med en film och lite godis. Kanske borde packa lite också, åker ju trotss allt hem till Mora direkt efter jobbet på fredag, och imorgon jobbar jag ju till 20:15 så då lär jag säkert inte vara så motiverad till att pyssla med det.
Förresten, någon som är sugen på att ses i helgen så är det bara att höra av sig. Har inte sådär jättemycket planerat... :)
Jaja, nog om det.. Ska nog ta och börja med middag, hittade köttfärssås i frysen som behöver en uppdatering. Bäst att ta tag i det nu så jag får i mig någon middag.

Hörs da´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0