Vilken natt...

F.Ö.R.S.T.Ö.R.D är dagens ord.
Sovit hur dåligt som helst i natt. Ena sekunden har jag vaknat av att inte kunna andas och haft panikbehov av nässpray, i nästa sekund har febern skjutit i höjden och som en final på detta har jag haft världens skummaste drömmar, som alltid när jag har feber.

Jag kan lova att direkt jag sluta idag ska jag köpa en stor påse godis och hyra en film och sen bädda ner mig i soffan resten av kvällen. För det är jag värd! Kanske jag kan bli frisk...?

Idag blir det riktigt "mjuka" kläder. Orkar inte ha något tight och stelt när jag mår såhär. Leggings och stortröja eller boyfriendjeans ligger nog bra till idag. Aja, kanske ska ta tag i detta istället för att hänga här..


Kommentarer
Postat av: Maja

Isa, gör en superkur, apelsinjuice med en pressad vitlöksklyfta i. C-vitaminchock! Skickar en kram:)

2010-09-01 @ 08:45:56
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Lene

Stackare! säg till om du behöver något.

<3

2010-09-01 @ 13:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0