We are family...

Nu är jag riktigt irriterad! Var nyss in på ginatricot och skulle shoppa, men den sidan säger att jag inte har pengar på kortet trots att det mycket väl finns pengar när jag ringer och kollar. Vad kan detta bero på?!

Dagen har spenderas med familjen. Först en sväng ut till IKEA där jag såklart hittade en massa nödvändigt, det brukar ju vara så.. :) Sen vidare till Upsala färg för att kika på skjutdörrar till min förvaringsvägg som ska upp i vardagsrummet. Lunch/middag med farfar och familjen på Lingon, där det blev en riktigt smarrig burgare. Den var så god att jag var mätt fram tills nyss.

När familjen åkte hem hoppade jag i springskorna och begav mig ut på en promenix bort till Gränby Centrum för att fixa några saker på jobbet. Skönt att komma ut och få lite luft. Hyrde två filmer också, har nyss kikat på en (som för övrigt var helt värdelös!) och ska strax krypa ner i sängen och kika på den andra... Den har jag mycket högre tankar om...

Imorgon väntar en rolig dag på jobbet, med ett spännande besök.. Ser fram emot det! :)
Synd bara att lilla Johanna är hemma och är sjuk.. :( Tänker på dig vännen.



Underbara familjen, minus Joel och Helene...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0