You belong with me

Morgonpromenaden är avklarad, tre maskiner tvättade, alla traderavinster packade... Jag känner att jag är väldigt effektiv idag med. Skön känsla.
Ska försöka att hinna med att packa inför hemresan imorgon, jag ska ju ändå vara borta i fem dagar, så jag behöver ju packa både det ena och det andra... Kommer bli en tung väska imorgon.
Det vore bra om jag hann med att dammsuga av lägneheten också eftersom mamma ska bo här tis-ons.. Kanke känns lite trevligare för henne om det är städat...? :)

Nej, nu lär jag kila ner i källaren och hämta upp min tvätt. Enda nackdelen med att bo högst upp är att deet är så sukt långt ner till tvättstugan.. Aja, jag får ju gratis träning.


Lyssnade på denna på MTV nyss. Vet inte varför, men jag gillar den på något sätt.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0