Easytone, O'learys och tidig söndagmorgon

Uppe ganska tidigt idag med, iallafall för att vara en söndag. Vaknade 7:30 och kunde inte sova mer, så det var lika bra att studsa upp. Perfekt då jag kommer att hinna med att plocka undan lite här hemma innan jag ska iväg och jobba hela tre timmar..
Jag förstår inte hur ett hem kan förfalla så fort som mitt gör? Det är helt sjukt! När jag kom hem från jobbet i fredagskväll var det städat och fint, vad hände sen!? Jaja, skitsamma. Jag kommer hinna plocka undan innan jag beger mig till jobbet så det är fint när jag kommer hem sen.

Tänkte att jag ska gå till och från jobbet i mina Easytone, har inte varit den flitigaste de senaste dagarna så det kan nog vara bra att jag rör lite på mig. Ska även försöka att pallra mig bort till solariummet efter jobbet. Så skönt att lägga sig i värmen och bara njuta...

Gårdagen var väldigt trevlig. Efter jobbet hängde jag på stan med Sabina och M. Blev både lunch och öl. Dock tror jag inte att det är så bra för mig att dricka alkohol, mådde inget vidare efter ett tag. Vi hammnade på O'learys och kikade på sm-finalen i innebandy. Ganska skoj, måste jag tyvärr erkänna. (Antar att jag kommer att få några kommentarer från chockade vänner nu.. :) ). På kvällen blev det sen ett litet besök hos Sofia. Skönt att bara hänga hemma en lördagskväll, ingen hets om lyckad utgång.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0