En dag full av aktivitet.

Ligger på soffan helt slut. Har haft en intensiv dag, först promenad + frukost med Johanna, fyrishov med P, besök på Bauhaus för att vara smakråd, shopping på City Gross, solning med Sabina och nu avslutat med sushi med P. Är skittrött, jobbigt bara att jag gärna hade velat se Bigbrother. Men är man i behov av sömn så är man.. :)

Imorgon blir det jobb 12-20, innan jobbet hade det varit bra om jag hann med att städa. Kommer inte hinna med det innan Annika kommer annars, och jag vill ju inte att hon ska mötas av ett slagfält. Då får hon nog panik, sån pedant person som hon är. :)

Nej, nu ska jag plocka lite här. Ta och hänga upp alla kläder som bara ligger och väntar på det i garderoben. Jag har ju fått en massa galgar, äntligen!

Kommentarer
Postat av: Annika

hahaha kan nog stå ut med lite oreda, du ska få se hur jag har blivit :)

2011-04-27 @ 08:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0