Inget bra humör idag

Nyvaken, men skittrött och ordentligt irriterad idag. Låg vaken mellan 3 och 4:30, kikade på något skitprogram på tv:n. Förstår inte vad som händer, varför kan jag inte sova hela natten? Jag blir ju helt förstörd dagen efter.

Igårkväll hade jag en trevlig middag med mina underbara vänner. Vi låg utslagna i soffan efter att vi hade ätit och bara skrattade, åt allt och inget! Sen blev det såklart lite skvaller, vi hade ju en hel del att ta igen! :)

Idag blir det förmodligen lunch med mamma. Väntar bara på att hon ska höra av sig angående tid. Hade tänkt att jag skulle träna lite, men i och med att jag är så trött så avvaktar jag med det. Kanske ska hoppa i springskorna efter att jag slängt i mig lite frukost, och bege mig ut på en promenad..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0