Massage på gång

Köpte dessa två mysiga massagebollar idag. Tror starkt på dem. Det ska bli spännande att se om mina förväntningar uppfylls. Är så sjukt stel i nacken att jag testar allt nu för att kunna vrida på huvudet.
Tyvärr så verkar jag få lov att testa dessa själv.. (Liten pik där kanske.. ;)).

Nej, nu ska jag fortsätta att ta hand om mitt hem. All tvätt ska vikas in i mina ursorterade lådor, dammsugning, torkning av golv och disk står på schemat. Dessutom kommer lilla lillbror på besök snart, han ska hjälpa mig med datorn. Den har lyckats bli lite seg...

Tack hej!

 


Kommentarer
Postat av: Hedwig

Jag älskar massage. Men de där ser ju lite läskiga ut. Gör det inte ont?

2011-04-21 @ 11:08:49
URL: http://massage-kalmar.se
Postat av: Isabel

Nej nej, de gör inte ont. Bara skönt. Lite sån känsla man känner när man ligger på spikmatta. Dock är detta en light version av hur det känns då.. :)

2011-04-21 @ 11:52:28
URL: http://isabeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0