Middagsgäster

Jag har haft middagsgäster här ikväll, Joel och Sabina. Min lilla familj.. :) Mysigt att laga ordentlig mat och sitta vid köksbordet och äta, inte vid soffbordet som jag alltid gör. Diskutera allt och inget, hetsa lite och bara vara. Jag gillar´t!

Ska ta och diska middagsdisken nu, hatar att ha en massa disk när jag vaknar. Vill ha det städat och klart tills Bigbrother börjar, så det är väl dags att sätta lite fart.
Till middag blev det kassler med paprikatäcke och ris. Riktigt gott, men känns som att jag har ätit för ett helt fotbollslag.
Att jag aldrig kan förstå när jag är mätt..?!
Jag och Sabina åt sen jordgubbar och vaniljglass till efterrätt, kändes som sommar. Härlig känslal!



Usch, känner mig riktigt trött. Hur kan man bli trött av att jobba fyra timmar? Tyligen lyckas jag med det iallafall.
Kanske ska skynda mig med disken och göra mig redo för kvällen, kika BB i sängen istället. Det kan nog vara en bra idé. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0