Mysig dag

Måndag morgon och jag är fortfarande hemma i Mora. Har inte bestämt mig än hur länge jag kommer att stanna här, men det blir nog några dagar till.

Jag ska strax iväg och träffa kusin Sophie och (förhoppningsvis) hennes lilla söta dotter Emilia. Vi har inte setts sen i somras, så det ska bli skoj! Sen får vi se om vi går bort till mormor och hjälper henne att gå igenom alla hennes garderober. Något jag har lovat att hjälpa henne med innan jag åker tillbaka till stan.

Igår var jag och mamma på bio, vi såg "Hur många lingon finns det i världen", så otroligt fin film. Jag kan verkligen rekommendera den! Det var kul att se att bion var fullsatt (kan tillägga att biosalongen här rymmer MINST 260 platser), jag har nog inte varit på fullsatt föreställning där sen Masjävlar hade premiär. :)



Ikväll ska jag träffa mina två bästa vänner, Jenny och Annika. Jag kan inte komma ihåg senast vi tre umgicks.. Eller jo, det var någongång i somras när de kom ner till mig och hälsade på. Det kommer nog bli en riktigt bra dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0