Onsdag 27 april.

Onsdag och jag är otroligt trött. När jag vaknade trodde jag aldrig att jag skulle kunna ta mig up ur sängen, så trött var jag. Nu har jag iallafall tagit mig upp, men är inte speciellt pigg för det.
Men jag ska strax dra fram dammsugaren och köra ett varv i lägenheten, sen blir det lite dammtorkning och torkande av golv. Jag hoppas bara att jag hinner med detta innan det är dags att bege sig till jobbet. Kör 12-20:15 idag.

Såklart är det fint väder idag. Jag jobbar ju. Igår var det kallt och mulet/regn, för då var jag ju ledig. Förstår inte varför jag alltid har sån otur med vädret när jag är ledig (kanske inte alltid, men väldigt ofta iallafall)..

Nej, nu lär jag sätta fart om jag ska hinna något innan jobbet.

Hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0