Promenad.

Nyss hemkommen från jobbet. Gick både dit och hem, vilket jag är otroligt nöjd över. Visst, det är inte sådär jättelångt, men 3 km dit och 3km hem blir ändå 6km. Plus att jag gått i stort sett konstant hela tiden på jobbet. Det känns lite grann kan jag meddela. Men så värt det! Hur skönt är det inte med lite frisk luft innan man gör kväll? Ska försöka ta och gå i båda riktningarna imorgon med, men då ska jag nog ha min Easytone på mig så det ger ännu mer.

På fredag kommer mamma och pappa. Känns skoj! Ska bli skönt att få prata mer med dem.
Ibland är det skönt att ha föräldrar.. <3

Nu blir det filmkväll. Ska bli mysigt. Var ett tag sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0