Spiderman

Tisdag idag. Jag vaknade klockan 4 och låg vaken i ett bra tag,  lyckades somna om och vaknade sedan igen klockan 7. Jag förstår inte vad det är som händer. Kanske att jag är understimulerad. Jag har ju inte gjort så mycket annat än att vilat och sovit de senaste tre veckorna.

Jag har slagit på stort idag och lackat naglarna. Snygga julröda naglar fick det bli, jag hittade inte så många alternativ i mammas badrumsskåp. Så här snygga blev de i alla fall.


Färgen heter "An affair in red square"



Har inga direkta planer för dagen, så jag ska nog pallra mig ner till solariet, hem och duscha, hälsa på mormor och hjälpa henne att rensa ur hennes garderober. På eftermiddagen blir det ett besök hos familjen Jackson. Hugo fyller fem år imorgon, och ska såklart ha en present. Det ska bli spännande att se responsen på presenten av hans mamma. Att han blir glad över den är jag inte det minsta tveksam till.





Vilken femårig kille vill inte ha denna Spiderman sak, som man kan skjuta iväg spindelnät med?

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt över att bilderna ligger åt fel håll, men jag hann inte vända dem.

Hoppas att ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0