Tillbaka.

Äntligen har jag fått tillbaka min dator, så nu kommer jag kunna uppdatera här lite mer. Lillebror har fått haft datorn tills hans nya kom. Något snäll syster jag är, eller hur!? :)

Nu sitter jag här hemma i min nya Onepiece och bara njuter. Har varit ute på en liten promenad och testat mina Easytone jag köpte idag. De känns bra, men det återstår väl att se hur bra de är. Kanske inte ens tar mig upp ur sängen imorgon..?

Är inne i en ledig period nu, ledig idag, imorgon och fram till klockan 16 på fredag. Känns helt sjukt, hur ofta är jag ledig två dagar i rad mitt i veckan annars? Men det känns skönt att köra en mjukstart på jobbet.

Imorgon väntar läkarbesök och sen står tvättning på schemat. Något som det (som vanligt) var alldeles för längesen sist. Förstår inte hur jag lyckas med att alltid missa mina tvättider? Jag hade velat åka till Fyrishov imorgon men vi får nog skjuta på det, eftersom jag ska tvätta mellan 12-16. Aja, det återstår att se hur det blir med det.

Strax BigBrother, sen väntar sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0