Tisdag 19 april.

Jag har nyss kommit hem från jobbet. Har hunnit med en massa saker idag, vilket känns otroligt skönt! Det märks att det är påsklov, mycket mer folk i farten än på en vanlig tisdag. Hann med en lunch på Barista efter jobbet också, det blev en smarrig quesadilla med kyckling.

Sitter nu och väntar på att tatueraren ska ringa upp mig så att jag kan boka om min tid jag har där. Skulle egentligen ha tatuerat mig den 5:e maj, men är på utbildning i Borås då. Så jag får lov att skjuta lite på den. Typiskt. Jag som sett fram emot den dagen... (dock med lite fasa också, misstänker att det kommer göra sjukt ont!)

Om en timme är det dags för en promenad i det fina vädret. Först ska vi gå ner på stan och sen upp till Gränby för att hämta min cykel som jag lämnade där efter lunchen. Kommer bli kanon att traska lite i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0