Trevlig lunch

Det blev en liten lunch med chefen på Amazing Thai idag. Skönt att få sitta ner och snacka lite med henne, om framtiden och så. Nu sitter jag här och väntar på att få bege mig iväg till gymmet, dock  är jag noll taggad för det!

Borde egentligen packa ihop en massa kläder, åker med pappa hem till Mora imorgon. Vet inte hur länge jag blir där så det är väl egentligen därför jag inte har tagit itu med den där packningen. Svårt att packa när man inte vet hur mycket som behövs.. :/ Jaja, det är väl inte hela världen om jag inte skulle ha med mig saker så det räcker. Jag och mamsen är ju trots allt lika stora så jag kan ju i värsta fall låna kläder av henne.. :)

Nej, kanske lika bra att ta itu med den där packningen nu när tanken är väckt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0