Uppe med tuppen!

Vaknade klockan 7, ganska pigg och motiverad inför några timmars jobb. Hoppas på mycket folk i farten idag. Så gott folk, se till att komma och shoppa lite nytt. :)
Efter jobbet ska jag träffa Sabina för en glass (om bara vädret rycker upp sig lite), eller en fika om det är sämre väder. Det ska bli mycket trevligt. Sen har jag inga direkta planer för kvällen. Hade varit skönt med en tidig kväll. Känner mig fortfarande inte riktigt i form, jag vill mest bara vila..


Jag har ingenting att ha på mig idag. Jag funderar på om jag ska ta och köpa denna blus och ha den..? Tyckte att den var riktigt snygg! Vet inte vad som har hänt med mig, men jag har börjat gilla beige mer och mer. Vuxen?

Nu ska jag sätta fart, lär åka till jobbet om senast en timme.
Hoppas att ni får en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0