15:e April

Idag är det den 15:e april (min namnsdag, Olivia heter jag!), vilket betyder att halva april har passerat. Alltså är det bara en halv månad tills min goding Annika flyttar in här. Som jag saknar henne! Vi hinner ju typ aldrig ses eftersom hon bor ända borta i Trysil, men nu får jag hela två månader på mig att ta igen all den tid vi har missat pga att vi bor i olika länder. Som vi ska mysa! :)

Bjuder på två tokgamla bilder på mig och Anki-panki..

Midsommar i Mora för hundra år sedan


Utekväll i Uppsala typ 2005

Shit, vad mycket roligt vi har hunnit med under alla år..


Kommentarer
Postat av: Annika

de ska bli så underbart att komma ner till dig!! Kommer bli två grymma månader.

2011-04-15 @ 19:05:01
URL: http://makeupartistenannnika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0