Värsta smärtan någonsin!

Hemma från jobbet idag. Har så sjukt ont i ryggen att jag knappt tog mig upp i morse, när jag väl lyckades ta mig ur sängen så höll jag på att svimma av smärta! Har aldrig känt sån sjuk smärta, någonsin!
Som tur var så hade jag mamma på besök så hon fick hjälpa mig lite.
Ligger i soffan nu och kikar på Sons of Anarchy och är så otroligt uttråkad. Väntar på att klockan ska bli 17 så att jag kan kila bort till apoteket och hämta ut lite inflammations hämmande/smärtstillande tabletter.

Händer inte så mycket mer i mitt liv just nu. P var här med lite sushi nyss så jag ligger här mätt och belåten.. Jag undrar vad jag ska hitta på resten av dagen, det är inte direkt så att jag är den mest rörliga personen i den här stan för tillfället! Har ni några bra förslag på vad jag kan hitta på så är det fritt fram att hojta. Börjar bli lite tråkigt att bara kika på film.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bli bättre snart! :) Saknar dig kompis!

2011-08-29 @ 18:37:18
URL: http://dontforgettoloveyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0