Precis den helg jag behöver.

Ligger i soffan och bara slappar. Har haft ännu en mysig kväll med lillebror. Vi har ätit en god middag, han har hjälpt mig med att sätta upp tavelhyllor ovanför soffan, kikat på film och snackat en massa. Är så glad över att ha världens bästa lillebror!

Jag har inte gjort något vettigt alls idag. Lunchat med P och hans vänner på stan, kikat på innebandy och hängt med lillebror. En riktigt skön lördag utan några som helst planer och krav, underbart!

För morgondagen har jag lite planer. Sovmorgon, baka julgodis och om baket inte tar allt för lång tid så tänkte jag försöka hinna med ett besök hos lilla farfar, innan jag bara ska mysa med mitt hjärta!

Nu börjar ögonen falla ner så det är bäst att jag gör mig redo för kvällen! God natt och sov så gott!

En liten bild på lillebrors fina jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0