Härliga fredag!!

God morgon världen!

Äntligen fredag idag. Shit, vad jag gillar fredagar. Det måste helt klart vara veckans bästa dag, även om jag jobbar på lördagen. Jag undrar varför det är så? Jaja, hur som helst är det en bra dag idag!

Idag fyller ju världens bästa Frida år också.


Grattis stumpan!!!!! <3

Gårdagkvällen spenderades med Karolin, lite tacos och ett glas rött. Det är helt sjukt vad jag saknat denna kvinna när hon varit på semester i Thailand. Är glad att hon är tillbaka i Sverige igen!




Nej, nu ska jag torka mitt hår och åka iväg till jobbet. Ser fram emot en toppendag på jobbet idag!
Hoppas att eran dag blir lika bra som jag vet att min kommer att bli. :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Världens snyggaste Frida:)

2011-02-18 @ 11:01:39
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0