Kick-off

Igår och idag har jag varit på kick-off med jobbet. Vi har varit på Högbo Brukshotell utanför Gävle. Vilket otroligt mysigt ställe. Och sen blev det ju inte direkt sämre av att de hade en riktigt mysig SPA avdelning, men torrbastu, ångbastu och pool. Jag fick en underbar ryggmassage där igår. Gissa om jag var i behov av den?! Massören skrattade åt alla spänningsknutar jag har i ryggen. Och ont gjorde det kan jag lova.. Hade så sjukt ont i ryggen igår att jag slocknade så fort jag la ner huvudet på kudden igår. Stackars Angelica tyckte väl att jag var världens mest asociala rumskompis, men jag orkade
verkligen inte vara vaken.

Ikväll blir det solsidan (och kanske lite godis, om jag har tur...?) för hela slanten. Shit vilken otroligt skön serie det är. En utav sveriges helt klart bästa! Men en serie klarar den inte av att slå och det är den nedan.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0