Ledig dag.

God morgon där ute.

Jag har inte sovit så bra i natt. Huvudvärk och lite seg är dagens status. Skulle ha träffat Jennie idag, men får lov att skjuta på det. Fan, hade sett fram emot att hälsa på hos henne och se hur hon bor. Men jag hoppas att det kommer fler tillfällen för det..

Vaknade av att det ramlade in ett sms, kan vara hända att jag får lov att åka upp och jobba ikväll. Egentligen har jag inte tid till det, ska träffa Karoline och få en update om hur hon haft det i Thailand.. Men men, behövs jag på jobbet så får jag såklart skjuta på daten med Karoline. :)

Ska bädda ner mig i soffan och vila lite och se vad dagen har att erbjuda, om orken finns..

Hoppas att ni får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0