Quick update

Ganska nyss hemkommen från jobbet. Har haft en bra dag, dock lite väl lugn.. Men tack vare det hann jag ju med en hel del saker jag fick lov att göra. Känner mig nöjd!

Ligger nu på soffan och snackar med Jenny i telefonen. Eller snarare Jenny snackar.. Det är hon duktig på min lilla gumma.. ;) Jag är så trött att jag mest bara instämmer i det hon säger. Osocial till tusen kan jag lova.. :)

Idag dök det upp en jättefin transparent topp på jobbet, i färgen Paradise Pink. Visst låter det underbart!:) Malou party top Paradise pink (3041) 199 SEK
Här är den underbara skapelsen, visst är den läcker?

Nej, nu ska jag plocka reda på disken och sen krypa ner i sängen. Behöver sömn. Tidig morgon imorgon, ska vara på jobbet vid 7 för att hinna med en massa innan tjejerna kommer.

Sov så gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha.. ja prata kan jag. Och det är lugnt att du bloggar samtidigt, snackar ju bara om samma sak hela tiden iaf ;)

pussis

2011-02-16 @ 10:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0