Ryggläge.

Dags att sätta lite fart kanske?! Har legat på soffan i ryggläge och inte gjort något alls sen jag vaknade. Såna här dagar behövs lite nu och då. Det är jag värd!

Ska hoppa in i duschen nu och försöka komma igång. Jag ringde nyss min nageltjej (eftersom gelén på flera av mina nalar redan har börjat släppa, inte okej!!), och hon hade en lucka klockan 14:30, så ska kila ner dit och få detta fixat..
Det är nog dagens enda plan, sen hägrar soffan igen. Allt för att få bort huvudvärken. Vill ju må prima i helgen när det vankas 25-års kalas och världens bästa Frida kommer ner på besök!



Jag och Frida för några år sedan...

Får se om jag okar med att träffa Karolin ikväll, men det hade ju varit trevligt. Hon kanske vill komma hit så slipper jag anstränga mig så mycket.. :)

Ska iväg till lillebror och hämta bilen också, tänkte ha den över helgen. För det är jag värd! :)

Hoppas att ni får en toppentorsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0