Soft lördag

Väntar på att middagen ska bli klar. Det blir crisscuts och vegetariska nuggets, kommer bli grymt gott. Lite sweetchilisås och creme fraiche till det kan inte bli annat än succé.. :)

Dagen har bara varit lugn. En liten sovmorgon, en vända på stan och sen har jag pysslat med att hänga upp alla kläder i nya garderoben, så nu hänger allt fint. Känns grymt!
Hann också med att möblera om lite, känns inte helt hundra, men nu kommer jag åt alla mina kläder iallafall.. ;)
Kanske lika bra att dra ett varv med dammsugaren också eftersom jag har kånkat runt sofforna så mycket.
Några annonser har också lagts upp på tradera nu äntligen, kanske kan bli av med lite mer "skräp".

Nu ringde äggklockan, maten är klar. Smarrigt värre.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0